Zašto baš Redken Cerafill Retaliate Hair Re-densifying Treatment 90 ml?

Intenzivna kura za kosu koja vraća gustoću kosi u naprednoj fazi stanjivanja. Sadrži aktivni sastojak Stemoxydine 5%. Nakon redovite upotrebe tijekom 3 mjeseca kosa izgleda gušće.

Jedinstvene karakteristike:

  • Pruža vidljive rezultate nakon 3 mjeseca,
  • pomaže aktivirati više od 1000 dlaka za ponovni rast,
  • sadrži aktivni sastojak Stemoxydine 5%,
  • poboljšava gustoću kose,
  • vraća gustoću kosi u naprednom stadiju prorjeđivanja,
  • osvježava i stimulira tretman,
  • može se koristiti na mokroj i suhoj kosi,
  • koristi se svakodnevno uz korijen kose.

Preporučujemo

Kako koristiti Redken Cerafill Retaliate Hair Re-densifying Treatment 90 ml?

Tretman može biti nanesen na suhu ili vlažnu kosu. Nanosite svakodnevno na vlasište, posebno na korijen kose i zatim rasporedite po dužini kose.

  • Podijelite kosu u osam sekcija fokusirajući se na korijen kose
  • Napunite bočicu s pipetom Stemoxydine 5%
  • Usmjerite aplikator izravno na korijen kose i vlasište
  • Lagano umasirajte u vlasište dok se ne upije i nemojte ispirati

Poduzetna američka glumica Paula Kent stoji iza rođenja profesionalne frizure Cosmetics Redken 1960-ih. Njezino osjetljivo vlasište nije dobro podnosilo tadašnje nepoštedne kozmetičke proizvode, a tome je pridonijela i činjenica da je mijenjanje frizura, boja i šišanja svakodnevnica u životu glumaca. Cijeli Hollywood patio je od osjetljivog vlasišta, gubitka kose, peruti i drugih problema izazvanih iznimno jakim kemijskim sprejevima za kosu, otrovnim bojama i drugim otežavajućim proizvodima. Stoga je u suradnji s frizerom Jheri Redding osnovala vlastitu kozmetičku tvrtku koja se fokusirala upravo na proizvode za problematično vlasištei kemijski oštećenu kosuhollywoodskih zvijezda. Vrlo brzo njezini su proizvodi postali najpopularniji u cijeloj Kaliforniji, a kasnije i u cijelom Sjedinjenim Američkim Državama. Redken proizvodi su vrlo nježni, a u isto vrijeme vrlo učinkoviti. Danas je Redken profesionalna kozmetika među najpopularnijim robnim markama za njegu kose u više od 50 zemalja svijeta.

Prikazati brend